Tilmelding / praktiske oplysninger

Når du har fundet et kursus, som du gerne vil deltage i, så tilmeld dig i god tid for at være sikker på, at 'dit' hold bliver oprettet.

TILMELDING:

Hvis du tidligere har fulgt et af vore kurser, har vi sandsynligvis dine oplysninger, og du kan nøjes med at overføre beløbet til vor konto i Djurslands Bank: 7305 / 0001003710 (alle kurser har forskellig betaling, så ud fra beløbet kan vi se hvilket kursus det drejer sig om). Husk at angive dit navn i forbindelse med betalingen. Kort sagt: Betaling og tilmelding hører sammen. Se nærmere nedenfor angående BESKED.

Er du ny kursist angiv da: Navn, adresse, CPR-nr, (eller fødselsdato), telefon– og mobilnummer, evt. e-mailadresse og selvfølgelig kursusnummer.

Skriftligt til:
Røndeegnens Aftenskole
Humlevej 44
8500 Grenaa

Eller på e-mail til: kontor@roendeegnensaftenskole.dk
Eller på telefon: 53 21 20 19

samt betale kursus-beløbet til vor bankkonto: 7305 / 0001003710 med angivelse af dit navn.

Du vil få BESKED om din deltagelse på kurset og selvfølelig besked, hvis kurset ikke bliver til noget eller er overtegnet. Også her foretrækker vi at bruge e-mail.

Vær venlig at give os besked ved NYE oplysninger, f.eks. nyt telefonnummer eller anden e-mail adresse.

Eventuelle materialer, bøger, fotokopier m.m. til brug i undervisningen betales af deltagerne til underviseren.